zondag 1 september 2013

Review: Catrice All Matt plus shine control powder.


Laat Catrice ons nou met glimmende T-zone's rondlopen? dachten we allemaal toen het bekend werd dat de All Matt shine control powder voorgoed zou verdwijnen. Wat we niet wisten was dat er een opvolger zou komen, de All Matt plus!


De poeder belooft je huid te matteren, lang te blijven zitten en ultra zacht te zijn, en deze beloofte komt hij ook zeker na! Het is een fijne poeder die ook geschikt is voor mensen met een gevoelige huid (zoals mij). Hij olie vrij en hij brengt gemakkelijker aan dan zijn voorganger. De kleur die ik gebruik is 010 Transparent hoewel hij meer aan de gele kant is. 


Ik ben super blij met de vernieuwde poeder van Catrice! Hij doet goed zijn werk, is een goede combinatie met mijn gevoelige huid en is daarbij ook zuinig in gebruik. Dit is zeker een all-time favorite voor mij, goed werk catrice! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten