zaterdag 7 september 2013

Review: essence long lasting lipstick


'I really should finish my lipstick before i buy a new one' said no woman ever. Het was weer tijd voor een nieuwe lipstick! Mijn keus viel op deze prachtige long lasting lipstick van Essence.


De huls van de lipstick is heel anders, het ziet er volwassener en proffesioneler dan dat ik normaal van Essence gewend ben. Bovenop de lipstick staat natuurlijk de welbekende E, die me doet denken aan de efteling. Vandaag testte ik de kleur 07 Natural Beauty. De long lasting lipstick collectie bestaat uit 10 kleuren, dus er is voor ieder wat wils. 

Perongeluk had ik de lipstick al geswatched voordat ik de foto's nam, sorry daarvoor! Natural Beauty is een mooie zacht roze, subtiele lipstick en zoals de naam al zegt: natuurlijk. Ook staat de "efteling E" in de lipstick afgedrukt.


Wat een prachtige kleur! Hij is supermooi en brengt gemakkelijk aan. Ik ben superblij dat ik deze kleur gekocht heb, het is een perfecte kleur voor naar school te dragen! Het enige minpunt is dat hij niet bepaald 'long lasting' is, maar hij slijt wel mooi. Goed gedaan Essence!

Volg me op bloglovin' x

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10577413/?claim=h5v7dbenzk8">Follow my blog with Bloglovin</a>


1 opmerking: