dinsdag 8 oktober 2013

Life: Herfst foto's #01



Ondertussen is de herfst ook alweer begonnen! Voor mij betekent dit heerlijk op de bank liggen met een boek en een glas chocomelk. Ook kon ik de handschoenen weer uit de kast toveren. Mijn herfst is tot zover niet heel spectaculair geweest, maar ik deel het toch graag met jullie. Veel plezier met lezen!



Ik was druk bezig met mijn opdracht voor CKV, samen met een stel vriendinnen mochten we de stad in om een stel plekken te bezoeken die we normaal nooit zouden bezoeken. Daar was Domani er een van, een soort kerk. We staken een stel kaarsen aan. Het was hele leuke opdracht voor school! Oh ja, voor degenen die niet weten wat CKV is, het vak gaat om het creatiever zien van dingen. Je krijgt er hele leuke opdrachten om bijvoorbeeld dingen te fotografen, te tekenen of gewoon na te denken. 


De afgelopen weken waren erg druk voor mij, daarom nam ik een heerlijk warm bad met een bruisbal van de Tuinen. Chill!


 Mijn oude telefoon was heel erg verouderd en sloom, dus ik kocht een nieuwe! Ik verwisselde mijn Samsung Galaxy Mini voor een Samsung Galaxy S Advance, een heel fijn apparaatje. Say hello to my we <3 it.


Ook kwam Dance4Life op onze school, was erg leuk en maar ook heftig. Het zitten op de houten vloer in de aula was nier bepaald een succes zoals je hier ziet. Gelukkig mochten we al gauw weer opstaan om te gaan dansen, en leerden we de Dance4Life drill!


En samen met mijn beste vriendin ging ik 'cruisen' in een heel groot park bij ons in buurt. Dat was heel gezellig en we zijn helemaal niet gevallen. (!!)  Ook haalden we nog een ijsjes en hebben we een hele sportieve middag gehad! 


Ik sluit dit artikel af met een heerlijke Milka reep. Voor mij is chocolade echt iets wat bij de herfst/winter hoort! Ik lust alleen maar witte chocola, maar dat vind ik dan ook echt heerlijk!

 Dit was mijn herfst tot nu toe, hopelijk vonden jullie het een niet al te saai artikel. In de herfstvakamtie ga ik meer ondernemen. :)

Love, 
Jill

Wat heb jij gedaan in de herfst?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten