vrijdag 11 oktober 2013

Review: e.l.f. kwasten

 
Zijn het er 1, 2 of 3? Nee, vandaag testte ik maarliefst 4 kwasten voor jullie! e.l.f. is een heel goedkoop makeupmerk dat werkelijk alles verkoopt. Van nagellak tot wimperkrullers en van concealers tot oogschaduwpalletes. Zelf ben ik niet erg te spreken over het merk, maar toch laat ik jullie mijn kwastencollectie van e.l.f. zien. 

e.l.f. Essential total face brush 

Op nummer 1 komt mijn favoriete kwast, de Essential total face brush. De kwast heeft een hele fijne structuur waardoor hij niet prikt. Ik gebruik deze kwast iedere dag voor mijn Catrice All Matt Plus aan te brengen. Het enigste minpunt is dat de haren van de kwast nogal snel uitvallen als je er iets te 'wild' mee over je gezicht gaat.

e.l.f. Essential bleding eye brush
         


Deze kwast vind ik niet echt fijn, voor mijn gevoel moet een blendkwast toch wat steviger zijn, deze kwast vind ik aan de slappe kant. Wel vind ik ook dat deze kwast lekker zacht is na een keertje wassen.


Ik. heb. een. enorme. hekel. aan. dit. ding. Hij prikt, hij laat je foundation minder goed dekken, laat lelijke strepen achter op je gezicht en nog veel meer. DIKKE DOEI.

e.l.f. Essential Blushing, bronzing and blending brush

Tot tegenstelling tegen de 2e en de 3e borstel, vind ik deze wel erg fijn. Het is een superhandige kwast die fijn in de hand ligt en makkelijk blush aanbrengt. Pas op, ga er niet te fanatiek mee aan de slag, want hij neemt erg veel poeder op in een keer. Fijn kwastje!

Dit was het weer, hopelijk heb je er wat aan en vergeet niet om een reactie hieronder achter te laten. :)

Love,
Jill




3 opmerkingen:

  1. Fijne review! Die eerste leek me juist helemaal fijn, maar ik ga er nu zeker een keer naar kijken als ik weer nieuwe kwasten nodig heb! xx
    ps. zou je misschien een kijkje op mijn blog kunnen nemen?

    BeantwoordenVerwijderen