woensdag 16 oktober 2013

Mijn plannen voor de blog

Dit is niet echt een beauty, fashion of lifestyle artikel. Eigenlijk een soort van update over de site. Ik wil jullie graag laten weten wat mijn plannen zijn. Aangezien ik echt elke dag achter mijn ipad gekluisterd zit om blogs te lezen en filmpjes te kijken wil ik ook echt zelf verder met deze blog.

Beautybubblegums is voor mij een soort van test. Vind ik het bloggen leuk? Kan ik het volhouden? Het antwoord daarop is nog een klein beetje onduidelijk voor mij, omdat ik nog even wil kijken hoe goed ik het school kan combineren. Daarmee bedoel ik dus het posten van een artikel per dag. 

Ook wil graag gaan beginnen met het maken van video's. Als dat me goed lukt wil het echt serieus gaan maken, door een domein te kopen en daarmee verder te gaan. Daarbij ga ik dan ook waarschijnlijk over op wordpress, maar dat zie ik dan wel weer.

Dit was mijn update, maar het is nog onzeker, voorlopig blijf ik nog even doortesten. :)

Love,
Jill

Wat ben jij van plan in de toekomst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten