zondag 17 november 2013

Een meisje dat droomt


Dromen, 's nachts, overdag, bewust of onbewust, we doen het allemaal. Ik ben een echte dromer, ik betrap mezelf er wel vaker op dat ik tijdens een saaie les wegzak naar mijn eigen wereldje. Maar ook 's nachts draait het boven in mijn hoofd op volle toeren. Vandaag vertel ik jullie over mijn dromen. 

Persoonlijk heb ik echt het gevoel dat ik echt bepaalde dingen in mijn leven gedaan moet hebben. En dan heb ik het niet over het typische, bucketlist idee. Maar over mijn stempel achterlaten op de wereld en het reizen over de hele wereld. Ik zie het leven zelf dan ook als iets heel kostbaars, het kan opeens voorbij zijn, boem, binnen een klap ben je dood. 

Een droom die ik al heel lang heb is om ooit naar New York te verhuizen. Het is echt iets waar ik zo erg naar verlang. Lopen door stad, winkelen en het gevoel om uit het raam te kijken en dan New York te zien. Ooit ga ik dit zeker waarmaken. 

Wat ik even als laatste wil zeggen om af te sluiten, volg altijd JOUW dromen! Het maakt niet uit wat andere zeggen, want het is jouw droom. A,s je er echt in gelooft, dan lukt het je wel. 

Follow your dreams,
Jill






Geen opmerkingen:

Een reactie posten