woensdag 13 november 2013

Mijn foundation, Make-up Studio Face It Cream Foundation.


Make-up Studio Face It Cream Foundation, een hele mond vol. Vandaag realiseerde ik me dat ik nog nooit eerder over mijn foundation heb verteld en dat terwijl ik het iedere dag gebruik en het mijn favoriete product is. Hoog tijd voor een blogpost dus, lees maar mee!


Ik heb onderhand al de pan geraakt, maar dat maakt nu even niks uit. Deze foundation is werkelijk een wondermiddeltje voor mij, het was een hele taak om de juiste foundation voor mij te vinden omdat ik last heb van acne en ik daarbij ook nog eens erg bleek ben. Voordat ik deze foundation begon te gebruiken heb ik zoveel problemen gehad met foundations, gelukkig ben ik bij Make-up Studio in Eindhoven heel goed geholpen, ze hadden een heel breed assortiment foundations en daarbij is de winkel ook een echt walhalla voor iedereen die make-up gebruikt. 


Ik kocht ook een soort van Beautyblender bij mijn foundation om hem aan te brengen, hierdoor krijg je minder snel 'vlekkerig' aangebrachte foundation en juist een mooi, egaal effect. Het sponsje heeft een hele fijne structuur en heeft een heel handig puntje waarmee je foundation op lastige plekjes (zoals de neusvleugels) kunt aanbrengen. Bij de foundation zelf krijg je ook een sponsje, maar die heb ik nooit gebruikt aangezien ik de Beauty Sponge heb.

Voordelen:
-makkelijk mee te nemen.
-gaat lang mee.
-prijs/kwaliteit verhouding is goed.
-veel soorten tinten.
-het spiegeltje waardoor je makkelijk een 'touch-up' kan doen.
-dekt goed.

Minpunten:
-de prijs is niet budgetproof, maar het is maar net wat je voor een goede foundation wil betalen.

Ik ben superblij met deze foundation, in mijn geval in de kleur  Light beige, en zodra de mijne bijna leeg is koop ik weer zeker een nieuwe.

De Make-up Studio Face It Cream kost 27,90 en is verkrijgbaar bij de Make-up Studio brand stores en online via www.studiomakeup.nl 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten