dinsdag 26 november 2013

Review: L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black mascara 16,99




Schrik niet van het plaatje van de verkraste mascara, want hij is haast perfect. Ik heb hem al twee jaar, en ik gebruik hem werkelijk iedere dag. Hij is altijd met mij mee op reis vandaar dat de huls er helemaal 'misbruikt' uitziet. Vandaag vertel ik alles over de mascara waar ik niet zonder kan!

De Volume Million Lashes Extra Black mascara belooft je veel volume en geen klonters. 
Wat ik heel belangrijk vind is dat een mascara niet írritant is. Ik kan er echt niet tegen als mijn ogenleden zwaar aanvoelen en het is dus een heel taakje om de juiste mascara te vinden. Deze mascara is echt fijn om te dragen en blijft de hele dag zitten zonder af te brokkelen.


Kijk eens wat een fijn borsteltje!


Verschoten foto, damn. Maar ik denk toch dat het wel zeer duidelijk is hoeveel volume deze mascara geeft! Het extra black komt ook zeker naar voren en hij separeert mijn wimpers heel mooi zonder te klonteren. 

De  L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black mascara kost 16,99 en is ondere andere verkrijgbaar bij Ice Paris XL



1 opmerking: