zondag 24 november 2013

Essence 24h Stays no matter what waterproof eyeliner pen


Budget eyeliners, ze zijn moeilijk te weerstaan in de verlichte schappen van de Kruidvat. Je kunt het al raden, ik nam er eentje mee en dan wel de essence stays no matter what waterproof eyeliner pen.




De punt, een fijne, scherpe punt die niet hard aanvoelt op het ooglid zelf. Hij is eigenlijk vergelijkbaar met hoe een gewone viltstift aanvoelt maar dan minder ruw en de eyelinerpun heeft natuurlijk een andere vorm.


                                      
Ik wou eens testen of de waterproof eyeliner echt zo waterproof is. Daarom zet ik drie streepjes op mijn pols en hield ik hem ruim een minuut onder de kraan. 


Oke, hij is dus zeker smudgeproof. De kleur wordt grijsig maar hij blijft wel netjes op z'n plek zitten. Maar hallo, waar is mijn zwarte kleur gebleven? 

                                       

Als je de prijs met de kwaliteit vergelijkt is het een heel fijn ding voor 1,99. Dat waterproof gedeelte valt dan wel een beetje tegen, maar aan de andere kant heb je wel een eyeliner die de hele dag blijft zitten en smudgeproof is.

Het resultaat: een hele fijn eyeliner die smudgeproof is, maar als je echt eentje wil die gitzwart blijft is de ze eyeliner niks voor jou. 

Ben jij van plan de essence stays no matter what waterproof eyeliner pen te kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten