maandag 25 november 2013

Welk sleek palette past het beste bij jou?

Toen ik voor eerst me aan het merk Sleek wou wagen zat ik enorm te twijfelen. Welk pallete zal het mooiste zijn? Welke zal ik het meeste gebruiken? Ik denk dat meer meiden met deze vragen zitten, dus vandaar vandaag zet ik alles even op een rijtje en leid ik je door het Sleek oerwoud.

Type A:
Je wilt de oogschaduw vooral gebruiken voor een allerdaagse look. Iets wat ideaal voor op het werk of op school. Je wilt niet teveel opvallen maar toch iets aparts en je houdt niet van felle schreeuwkleuren. 

Palettes: Au Natural, Storm, Oh So Special en The Original.







Type B: 
Je zoekt het perfecte palette voor een avondje uit of een festival. Je durft anders te zijn en valt graag op. Je bent een ware 'glitter-queen'.

Palettes: Showstopper, Celestial, Bad Girl en Sparkle 2.







Type C:
Je vind vanalles leuk! Je houdt van opvallen en veel afwisseling. Kleuren kunnen voor jou niet fel genoeg, je klerenkast hangt vol met vrolijke kleurtjes.

Palettes: Candy, The Original, Acid en Snapshots.





Kun je hier niet uit kiezen? Tel van elk palette het aantal kleuren dat je supermooi vind en kies dan degene waarbij je het hoogste aantal kleuren hebt gekozen. 

Welke type ben jij?

Love,
Jill


Geen opmerkingen:

Een reactie posten