donderdag 14 november 2013

KIKO infinity high pigmented eyeshadow


Kiko is waarschijnlijk een redelijk onbekend merk hier in Nederland, maar in Duitsland is het volop verkrijgbaar. Gelukkig woon ik dicht bij de grens en ben ik binnen een half uurtje bij de CentrO in Oberhausen. Vandaag laat ik jullie kennismaken met de prachtige oogschaduws van Kiko!


Swatching! De pigmentatie is niet super geweldig, maar ik vind de kleur wel echt prachtig en heel erg rustig. Mooi als je een simpele, natuurlijke look wil en daarbij ideaal voor de herfst.


Ooglook met alleen Kiko 244 infinity high pigmented eyeshadow. 
De oogschaduw blijft met oogschaduwbasis niet lang zitten, de pigmentatie is niet helemaal wat ik verwacht had maar ik zou zeker nog zo'n mooie kleur willen van een ander merk. 

Kiko 244 infinity high pigmented eyeshadow kost €4.90 en is verkrijgbaar in Duitsland bij een Kiko merkwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten